Creată la începutul anilor ’80 de Giorgio Armani, această etichetă este concepută pentru clienții la modă care iubesc ADN-ul Armani. Elementele esențiale ale Armani sunt revizuite într-o abordare modernă a stilului proaspăt, cu modele inovatoare și colorate care se disting prin linii, forme și materiale contemporane.
OCHILARI EMPORIO ARMANI: STIL CONȚINENT DE MEDIU
Grupul Armani își exprimă din ce în ce mai mult conștientizarea fondatorului și preocuparea etică pentru problemele sociale și de mediu. Acum, marca își extinde angajamentul față de colecțiile de ochelari cu modele produse cu o abordare ecologică.
Gama de ochelari Emporio Armani pentru 2021 se remarcă nu numai prin stilul unic al grupului, ci și prin accentul pus pe durabilitate. În plină sinergie cu Luxottica, partenerul de lungă durată al mărcii, acest angajament față de sustenabilitate este implementat printr-o serie de inițiative coordonate care implică întregul lanț valoric al ochelarilor: de la materiale care sunt 100% reciclate printr-un proces de recuperare a deșeurilor industriale și regranulare ulterioară, la acetați cu un conținut din ce în ce mai regenerabil datorită utilizării bio-plastifianților. Aceeași atenție este acordată lentilelor, care sunt compuse din materiale parțial bio-bazate.
Procesul implică nu numai proiectarea și fabricarea produsului, ci și utilizarea ulterioară a materialului reciclat pentru semne de afișare, realizate în întregime din hârtie și carton 100% reciclabile certificate FSC și ambalaje pentru ochelari, care sunt ecologice și fabricate din poliester reciclat.
Campania publicitară, care se desfășoară în întregime la Milano, a fost produsă cu accent pe protecția mediului și a primit certificatul EMA Gold Seal Green de către Environmental Media Association. Acest lucru a fost posibil datorită organizării unei agende deosebit de conștiente de durabilitate în etapa de filmare, care a permis economii semnificative de resurse și o reducere consecventă a emisiilor de gaze cu efect de seră. Emisiile reziduale au fost compensate prin achiziționarea de credite de carbon tranzacționate pentru a sprijini Agrocortex, un proiect Redd + de atenuare a schimbărilor climatice („Reducerea emisiilor din defrișări și degradarea pădurilor”, un program creat de Convenția-cadru a Organizației Națiunilor Unite privind clima) care vizează conservarea Amazonului pădurea și biodiversitatea acesteia.
Colecția Emporio Armani include o selecție de patru modele, două ochelari de vedere și doi ochelari de soare, toate realizate din acetat cu un conținut ridicat pe bază de bio și înfrumusețate cu logo-ul Emporio Armani pe ambele temple. Cadrele pentru femei au forme elegante și sofisticate: un design ochi de pisică pentru ochelarii de soare și lentile rotunde pentru ochelari, disponibile în diferite culori. Modelele pentru bărbați se mândresc cu un design mai boxy și mai sportiv.
Angajamentul Armani față de sustenabilitate subliniază importanța de a face alegeri strategice pentru a proteja mediul fără a compromite estetica sau stilul atemporal al mărcii.
OCHILARII EMPORIO ARMANI LA OLIMPIADA DE IARNA SOCHI
Ochelarii Emporio Armani merg la Jocurile Olimpice de iarnă de la Sochi datorită ochelarilor de soare EA7, care fac parte din uniforma echipei italiene, proiectată și furnizată de Emporio Armani. Ochelarii de soare au fost fabricați pentru ocazie de către Luxottica: rama este din acetat de culoare albastru închis cu lentile de oglindă asemănătoare culorii. Pe tâmple, peste logo-ul extins Emporio Armani, steagul italian format din trei dungi subțiri de cauciuc, în verde, alb și roșu. Ochelarii de soare sunt completați de un șnur de cauciuc alb, cu logo-ul vultur Emporio Armani în relief.
Ochelarii de soare EA7 sunt disponibili în magazine, precum și ținuta completă a echipei naționale italiene. Toate aceste haine vor fi purtate în orice moment al aventurii olimpice de către echipă, cu excepția competițiilor. Un detaliu: jachetele și puloverele au prima linie de imnuri naționale italiene brodate cu litere aurii pe interiorul hainei, chiar acolo unde este inima …