Lansată în 1973 sub același nume ca și celebra revistă de modă, Vogue Eyewear a fost achiziționată de Luxottica în 1990. Marca, care reflectă tendințele dominante ale modei momentului la un preț accesibil, oferă un sortiment larg la nivel mondial, precum și colecții locale pentru piețele emergente. A devenit o marcă de modă contemporană cu adevărat internațională, destinată consumatorilor tineri și pricepuți la modă, care se identifică cu personalități internaționale, precum Gigi Hadid.
VOGUE EYEWEAR ȘI MILLIE BOBBY BROWN
Datorită colaborării cu Millie Bobby Brown, o stea în creștere, cu o pasiune nestăvilită pentru ochelari, se deschide un nou capitol pentru Vogue Eyewear în 2020.
Este o nouă eră pentru Vogue Eyewear, care anul acesta își schimbă imaginea, fără a-și pierde esența. Un nou logo, versatil și liniar și un nou ambasador al mărcii, Millie Bobby Brown, în vârstă de șaisprezece ani. Cu un zâmbet contagios și accent britanic, ea a proiectat noua colecție de capsule împreună cu Vogue Eyewear.
Campania, cu rolul lui Brown, este alcătuită din trei capitole care prezintă șase sfaturi, „Millie’s Rules to Vogue”, un manifest care sporește viața, bucuria și individualitatea. Filosofia lui Millie este prezentată direct de ea într-un teaser în care vorbește despre ea însăși și descrie adevărata ei esență: de la mândria apartenenței la generația Z la emoțiile pe care le trăiește în fiecare zi.
„Regulile” lui Millie transmit un mesaj important, care vizează dezvoltarea unei legături puternice între consumator și marcă. Fiecare propoziție – explicată în detaliu prin videoclipuri individuale în care Millie nu se ia niciodată prea în serios – a fost gravată în templele exterioare ale cadrelor care alcătuiesc colecția.
Fiecare videoclip prezintă alternativ un model de ochelari de soare și un model de ochelari de vedere. Primele două sugerează: „Iubește-te” și „Fii bun”.
Capsula este inspirată de stilul anilor ’90, care prezintă combinații de culori pop, pastel și trendy.
Produsele vor veni în ambalaje speciale, o carcasă care poate fi utilizată ca mini-ambreiaj, ceea ce face un accesoriu versatil și la modă.
GIGI HADID II ÎNAPOI PENTRU CAMPANIA VOGUE EYEWEAR PRIMĂVARĂ / VARĂ 2018
Top model și socialist Gigi Hadid este eroul campaniei internaționale de publicitate Vogue Eyewear pentru al doilea an consecutiv.
Situat pe fundalul unei piscine sublime cu vedere la mare și a plajelor uimitoare din Ibiza, 7 imagini publicitare uimitoare prezintă al doilea val al colecției speciale a lui Gigi Hadid proiectată de ea.
Anul trecut, Vogue Eyewear a stabilit un mesaj puternic de marcă: există mai multă frumusețe dincolo de aparență. Acum este timpul să ducem filosofia #SHOWYOURVOGUE la nivelul următor și să începem o conversație mai profundă cu femeile contemporane, invitându-le să se angajeze într-un nou concept de frumusețe individuală întrebându-ne: „Vogue-ul meu, ce e al tău?”.
Campania își propune să consolideze legătura emoțională cu consumatorul, transformând mesajul mărcii într-un dialog și făcând din consumatorul Vogue Eyewear o parte activă a acestuia. Între timp, abordarea vizuală iconică a campaniei ajută la îmbunătățirea personalității vibrante a lui Gigi.
Cele șapte noi stiluri exclusive din colecția specială încadrează numeroasele stări de frumusețe cu forme de soare retro-chic, care sclipesc profiluri super-fine de metal auriu și tonuri strălucitoare de moștenire, cu cristale Swarovski strălucitoare.
Aceste rezultate au beneficiat de „efectul Gigi Hadid”, deoarece ea este în prezent una dintre reginele din sistemul modei și printre cele mai influente persoane online, cu peste 39 de milioane de adepți pe Instagram.
GIGI HADID FOR VOGUE EYEWEAR: MAI MULTE DECAT O COLECȚIE SPECIALĂ
O idee de frumusețe care depășește aspectul și stereotipurile, acel gen de frumusețe care rupe schemele. Vogue Eyewear a evidențiat aceste valori în ultima sa campanie, #SHOWYOURVOGUE, care încurajează toate femeile să-și arate partea V (V like Vogue), ceea ce le face unice.
Campania #ShowYourVogue, lansată în februarie anul trecut, prezintă acum o față importantă: Gigi Hadid, model și mărturie, dar cel mai important proiectant al noii colecții speciale în care își exprimă pe deplin puternica pasiune pentru ochelari.
De ce Gigi Hadid? Recunoscută în întreaga lume pentru frumusețea sa, peste 35 de milioane de adepți pe Instagram, model al anului în 2016 și protagonistă a prezentărilor internaționale de modă și coperților celor mai renumite reviste din întreaga lume, Gigi Hadid este gata să-și dezvăluie partea V în lume, împreună cu Vogue Eyewear. Tocmai valorile, personalitatea și pasiunile ei. Gigi este un gurmand căruia îi place echitația și, evident, ochelarii. Într-adevăr, campania nu o înfățișează în mod obișnuit desfășurând activități zilnice de rutină, cum ar fi să mănânce, să se ocupe de aragaz, să urce pe cal și să-și etaleze cu mândrie ochelarii Vogue. Nu mai este (doar) un model, ci o femeie cu o personalitate îndrăzneață care o face unică.
Gigi Hadid întruchipează perfect valorile campaniei care a fost lansată pe 27 iunie la New York. Lansarea exclusivă a noii colecții de capsule Gigi Hadid pentru Vogue Eyewear care a fost sărbătorită în Big Apple a înregistrat participarea a peste 300 de invitați, influențatori și jurnaliști. S-au întâlnit cu Gigi Hadid într-o seară specială centrată pe tema #SHOWYOURPARTY.
„Personalitatea uimitoare a lui Gigi și atitudinea ei proaspătă sunt perfecte pentru viziunea #ShowYourVogue”, a spus Greta Gervasini, director de marketing global Vogue Eyewear. „De aceea am ales-o să ne reprezinte valorile”.
Stilele de colecție de capsule Gigi Hadid pentru Vogue Eyewear sunt concepute pentru femeile care doresc să se simtă unice. Designul oglindește spiritul eclectic din anii ’90, alături de tendințele inovatoare, creând astfel cadre retro-chic care caută constant noi tendințe. Cele 4 modele, și anume 3 ochelari de soare și 1 pereche de ochelari de vedere, sunt disponibile în mai multe opțiuni de culoare. Lentilele sunt principala particularitate a acestor stiluri.
Modelul V04083S, de exemplu, o actualizare autentică a stilului clasic pilot pătrat într-o cheie feminină, are o paletă de culori extrem de bogată și versatilă, de la negru clasic la portocaliu și roz modern.
Modelul VO5211S are în schimb o formă extremă de ochi de pisică care face ca frumusețea seducătoare să arate ușor. Combinațiile provocatoare de culori lentilă-cadru văd acetați transparenți și albi în tendințe împerecheați cu lentile plate în nuanțe de bomboane de roz, albastru, roșu și portocaliu și opțiuni totale de culoare negru sau havana pentru o atitudine deosebită, cu o senzație feminină.
Acest stil exclusiv Gigi Hadid Special Collection vine cu ambalaj dedicat și tâmplă semnată.
Fiecare model este conceput pentru a încuraja femeile să-și exprime personalitatea. Sau, cu alte cuvinte, partea lor V!
OCHILARII VOGUE. FRUMUSETEA TRECE DUPĂ ASPECȚIA TA FIZICĂ ÎN NOUA CAMPANIE DE COMUNICARE
Vogue Eyewear lansează noua campanie internațională de comunicare #ShowYourVogue și invită toate femeile să împărtășească ideea de frumusețe care le face unice: o expresie a personalității, talentului și stilului și nu numai a aspectului fugitiv.
Trăim într-o lume care acordă o importanță excesivă aspectului nostru fizic, definindu-ne conform standardelor tradiționale pe care femeile încearcă adesea să le imite pentru a fi recunoscute și simțite apreciate. Într-o mișcare curajoasă și îndrăzneață, Vogue Eyewear a decis să pună noua idee a unei frumuseți care depășește aparențele, stereotipurile și generalizările în centrul noii sale campanii de comunicare, menținând în același timp stilul ușor și fericit care caracterizează marca.
Adevărata frumusețe este libertatea de a fi tu însuți, adevăratul tău „V”, „V” ca în Vogue: stilul personal și modul de a trăi și a gândi din cutie fără a fi nevoie să adere la standardele predefinite. Frumusețea de a arăta propriile numere care nu sunt o mărime vestimentară, ci mai degrabă cele care demonstrează talentele pe care fiecare dintre noi le posedă și le cultivă de-a lungul timpului. Frumusețea care caracterizează fiecare femeie într-un mod diferit și tocmai din acest motiv o face unică, atribuind acestui concept un sens mai profund și mai durabil.
Cu #ShowYourVogue, marca Luxottica Group sărbătorește „partea V” a femeilor de pretutindeni. La fel ca un adevărat antrenor de stil, marca susține și încurajează femeile să trăiască frumusețea în conformitate cu propriile reguli și mai ales să fie mândre că se prezintă lumii! Acesta este mesajul pe care noile colecții îl subliniază cu îndrăzneală pe măsură ce exaltă personalitățile femeilor și diferitele lor variații de stil: jucăuș și ușor, urban și la modă, feminin și sinuos. La fel ca frumusețea: unică și inimitabilă.
Și tu? Ești gata să arăți lumii partea ta V? Urmați sugestiile campaniei și …. #ShowYourVogue!
NU AFIȘAȚI FRUMUSEȚEA DUMNEAVOASTRĂ VIDEO
Nu contează dacă părul tău arată perfect și nu te teme să-l încurci. Atâta timp cât te distrezi, singurele reguli de frumusețe pe care ar trebui să le urmezi sunt cele care permit personalității tale să strălucească.
NU AFIȘAȚI SINELE VOI ARĂTAȚI-VĂ
Care poză îți dezvăluie partea cea mai bună? Orice! Nu încercați să arătați ca oricine altcineva, arătați-vă adevăratul sine lumii: vă veți iubi noua încredere.
NU AFIȘAȚI DIMENSIUNEA AFIȘAȚI NUMERELE
Nu este nimic special în purtarea mărimii modelului, este doar un număr. Singurele numere care contează sunt posibilitățile nesfârșite pe care trebuie să le exprimați și să arătați la ce vă pricepeți cel mai bine.
NU AFIȘAȚI OCHII VĂ ARĂTAȚI PUNCTUL DE VEDERE
Nu este vorba despre culoarea ochilor tăi, machiaj perfect sau o privire seducătoare. Este vorba despre modul în care vedeți lumea care face cu adevărat diferența
Vrei să afli mai multe? Răsfoiți galeria!
BLAZE ILUMINĂ VOGUE EYEWEAR COLECȚIA PRIMĂVARĂ / VARĂ 2016
Trend „Blaze”: strălucirea luminii calde și strălucitoare a zilelor de vară radiază pe rochii cu volane și volane care adaugă volum la fiecare pas, pliuri care dau mișcare, modele și contraste liniare.
Vogue Eyewear a selectat aceste teme grozave pe pistele internaționale și le-a tradus în Blaze, laitmotivul strălucitor al unei povești de modă scrise pentru colecția sa de ochelari de primăvară-vară 2016. Pentru prima dată, Vogue dezvoltă o singură poveste de modă pe toate cele trei segmente In Vogue, Casual Chic și Timeless, cu trei execuții unice de decorare artizanală pe cadre.
Stilul la modă și contemporan al segmentului In Vogue primește o notă jucăușă cu Moon Blaze: decorul emailat manual, gravat pe colțul exterior al frontului, trasează liniile complementare și pliurile de ventilator înclinate. Culorile seducătoare, straturile transparente strălucitoare și detaliile 3D unice evidențiază spiritul plin de viață și plin de farmec al acestor cadre, propuse în diverse forme: fluture sau pernă cele două modele optice, ochi de pisică în formă de ochelari de soare. Pentru femeile contemporane, caută o interpretare jucăușă a stilului In Vogue.
Urban, modern și versatil al segmentului Casual Chic este îmbogățit cu detalii inovatoare din metal și smalț ale Sun Blaze. Inspirat de motivele 3D și de tendința cu mai multe dungi, decorul realizat manual și emailat prezintă accente de culoare șic ca elemente structurale cu două variante de formă pentru modelele optice, în timp ce soarele are un ochi de pisică rafinat și ușor supradimensionat. Partea frontală cochetează cu reflexia soarelui datorită unei frânghii metalice în trepte unice, adăugând o notă obraznică aspectului. Pentru femeile cu pasiune pentru stilul urban inteligent și detalii unice.
Liniile clasice, elegante și esențiale ale segmentului Timeless dezvăluie o frumusețe strălucitoare în cinci noi modele Light Bijoux, patru optice și un model de soare, înfrumusețate cu Crystal Blaze, decorul fin, asamblat manual, al templului din metal, cu cristale Swarovski® strălucitoare și balamale integrate. Propus în numeroase forme de la ochiul de pisică feminin la dreptunghiular, cu o paletă variată de culori, inclusiv culori rafinate cu două straturi, tonuri de opal irizat și culori calde de sezon. Pentru femeile contemporane sofisticate, cu o tendință de eleganță atemporală și finisaje de calitate de lux.
Simțiți Lună, Soare sau Cristal? Alege Blaze-ul tău preferat în galeria de mai jos!
VOGUE EWEWEAR LUMINĂ ȘI STRĂLUCERE
Îndreptați-vă spre vară purtând una dintre tendințele cheie ale acestui sezon: ochelari de soare ușori și colorați și ochelari optici în forme distractive și feminine. Perfect pentru toate tipurile de aventuri, fie ele exotice sau metropolitane, așa cum arată trei muze internaționale în călătoriile lor în jurul stilului
O parte din distracția de a îmbrățișa fiecare nou sezon este să îți poți reinventa look-ul prin preluarea ultimelor tendințe.
Accesoriile (de la bijuterii și încălțăminte la genți și ochelari) sunt o parte esențială a interpretării noilor tendințe, ajutându-ne să ne personalizăm propriul stil, făcându-l unic. Vogue Eyewear a selectat „Lumina și strălucirea” drept una dintre cele mai proaspete și mai stăpânitoare stări de vară. Pistele erau pline de modele realizate din țesături laminate în forme de rețea futuriste, plus brățări cu manșetă și genți de „sculptură”, toate înțepenite cu nuanțe de culoare îndrăznețe. Tendința s-a deplasat spre ochelari, așa cum se vede în rame subțiri și ușoare din metal mat mat, cu „liniuțe” de culoare strălucitoare poziționate strategic peste față sau de-a lungul tâmplelor din fibră de nylon, creând contraste de culoare cu restul cadrelor.
În noua campanie publicitară, colecția este purtată de cele trei muze internaționale ale Vogue Eyewear: supermodelul brazilian Adriana Lima, actrița chineză Liu Shishi și modelul și actrița indiană Deepika Padukone. Împreună cu spiritul poftelor – acel dor de călătorie și o felie de culturi diverse din lume – cele trei muze au vizitat atât destinații exotice, cât și metropolitane (de la deșertul Dubai până la Parisul romantic), aducând stilul Vogue Eyewear Light and Shine oriunde s-ar afla s-a dus și a dezvăluit posibilitățile nesfârșite de exprimare ale colecției.
ÎN JURUL LUMII CU TEXTURĂ VOGUE EWEWEAR
Pentru cea mai recentă colecție de modă, Vogue Eyewear a explorat culorile lumii, creând modele cu o aromă exotică și cosmopolită, precum cele trei muze ale mărcii globale: modelul brazilian Adriana Lima, actrița indiană Deepika Padukone și vedeta chineză Liu Shishi.
Pentru colecția Vogue Eyewear Texture, tema aleasă este țesăturile imprimate – o tendință foarte puternică pe piste și pentru accesorii – care vin în numeroase motive, culori și stări.
În colecția Texture, tendința modelului a fost reinterpretată prin influența culturală a celor trei muze de marcă pentru a crea o colecție cu adevărat unică, internațională, dar cu o întorsătură „locală” care evocă rădăcinile și fascinația regiunii de origine a fiecărei muze.
Rezultatul acestui proces creativ sunt trei modele care decorează interiorul templelor celor șase modele de ochelari (trei soare și trei optice) în plus față de un model bestseller de soare (0VO2795S) în trei texturi diferite.
Modelul de flori exotice inspirat de modelul de top Adriana Lima prezintă culorile tipice ale Braziliei: modele vii, tropicale și suculente ca fructele proaspete, pentru personalități strălucitoare și însorite.
Mai barocă și în culori umbrite, imprimeul inspirat de actrița indiană Deepika Padukone evocă filigranul de jad și tatuajele artei henna care recreează o atmosferă asiatică bogată în energie spirituală și bucurie.
Ca o floare delicată, senină, imprimeul inspirat de Liu Shishi (semnătura „Liu Shishi pentru Vogue” pe templu; celelalte modele sunt semnate și de muza lor) evocă o cultură veche a echilibrului și armoniei.
Doriți să mergeți în jurul lumii cu Vogue Eyewear Texture? Descoperă toate modelele din galerie.
BANDE DE CULORI ȘI CULORI DE CRISTAL: TENDINȚE DE VARĂ DE VOGUE EYEWEAR
Dungile colorate și jocurile de transparență sunt caracteristicile celor două povestiri de modă Vogue Eyewear pentru vara anului 2015: ochelari total plini de farmec, purtați de trei muze speciale pentru o vară în lumina reflectoarelor
Dungile sunt una dintre cele mai puternice tendințe de modă din vara anului 2015: colorate, fără griji și pline de energie, ele simbolizează sezonul soarelui și al vacanțelor. Vogue Eyewear a selectat această tendință după ce a văzut toate propunerile SS 2015 pe pistele internaționale: multe etichete le-au folosit – verticale, orizontale, pe tot felul de țesături, accesorii și îmbrăcăminte și întotdeauna cu potriviri de culori vibrante. Este imposibil să nu-i iubești. Atât de mult încât își fac apariția și în colecțiile de iarnă 2015, dovadă a unei puteri de exprimare și atracție care nu are nimic de-a face cu anotimpurile.
Vogue Eyewear a interpretat această tendință în colecția Colorbands, care include tâmplele cu benzi de culoare, care creează un design cu dungi care are un impact mare. Numeroase modele de soare și optice vin cu dungi, astfel încât fiecare față și personalitate să poată conferi acestei tendințe de vară o notă personală.
Pentru prima dată, aceste modele glamour de Colorbands pot fi admirate în prim plan în campania publicitară de vară Vogue Eyewear, în care sunt purtate de trei muze internaționale, Adriana Lima, Deepika Padukone și Liu Shishi: o nouă modalitate de a transmite mai direct conținutul puternic „de modă” al acestui accesoriu.
Nu există nicio îndoială că cealaltă temă fierbinte din această vară este efectul cristalin, semi-transparent. Cu modelele sale Crystal Colors pentru SS15, Vogue Eyewear a dedicat cea de-a doua poveste de modă acestei tendințe: trei dintre cele mai vândute și adorate modele de soare ale mărcii au fost reinterpretate prin combinarea fronturilor transparente mate cu tâmplele în culori vii și vii. Apelul jocurilor de lumină văzute în multe accesorii și îmbrăcăminte de pe pistele de primăvară / vară 2015 este viu și sănătos!
De asemenea, în această poveste de modă, comunicarea Muzelor este proaspătă și impactantă, iar ochelarii Crystal Colors sunt combinați cu un aspect luminos, strălucitor, perfect pentru vară.
DE APROAPE
Cine sunt cele trei muze Vogue Eyewear? Pentru răspuns, consultați fotografiile din campania SS2015
Campania SS2015 a Vogue Eyewear dezvăluie o perspectivă cu adevărat multiculturală, o abordare publicitară care este atât globală, cât și o reflectare a diferitelor piețe locale. Campania are trei fețe: supermodelul brazilian Adriana Lima, vedeta de la Bollywood Deepika Padukone și actrița chineză Liu Shishi. Fiecare își surprinde lumea „locală” în șase fotografii, cu tendințele, culorile și senzațiile „țării sale de origine”. Dar granițele internaționale nu sunt o problemă datorită firului comun care se desfășoară pe tot parcursul campaniei: savurarea culorilor și emoțiilor verii și sporirea frumuseții femeilor din întreaga lume. Aceste fotografii ultra-glamour au fost realizate de fotograful Ellen von Unwerth care, în propriul ei stil inimitabil, a făcut ca cele trei femei uimitoare, de succes (și ochelarii pe care îi poartă) să pară și mai atrăgători. Doriți să vă apropiați de fețele Vogue Eyewear pentru SS2015? Pur și simplu derulați prin galerie pentru a descoperi știri, curiozități și mai multe detalii despre muze și campanie.