Versace este una dintre cele mai faimoase case de modă de lux din lume. Mândru italian, este conceput pentru bărbați și femei care doresc un stil modern și plin de farmec, care combină rafinamentul și atracția sexuală. Versace Group este exemplul glamourului senzual, sexy și împuternicitor; un adevărat simbol al luxului italian. În centrul său se află Versace, o casă de design de vârf și centrul creativității care înflorește la nivel global. Colecția de ochelari, sub licență din 2003, combină inovația tehnică cu esența mărcii și poartă detaliile vizuale distinctive pentru care este cunoscută casa de modă.

ESTETICA VERSACE GRECA

Versace a reprezentat întotdeauna libertatea de exprimare și încrederea în sine.

Acesta este motivul pentru care Donatella Versace și-a prezentat colecțiile pentru femei și bărbați pe aceeași pasarelă în ultima emisiune de toamnă / iarnă 2020, sărbătorind importanța egalității și a incluziunii.

Aceste valori sunt exprimate și în cea mai recentă colecție de ochelari, caracterizată prin stiluri îndrăznețe pentru bărbați și femei, în care trăsăturile distinctive ale mărcii sunt reinterpretate cu o nouă estetică.

În cele două modele de ochelari de soare contemporane și supradimensionate, semnificația Greca este prezentată de dimensiuni superioare în metal pe tâmple cu sigla Versace gravată cu laser.

Acești ochelari de soare din acetat sunt disponibili în alb și negru pentru versiunea de femei și în alb, negru și albastru pentru versiunea de bărbați, toate cu lentile gri închis.

VERSACE: NOUA COLECȚIE DE TOAMNA-IARNA

Colecția de ochelari Versace FW19 sărbătorește atitudinea unică a mărcii în reinterpretarea simbolurilor sale de marcă precum Medusa.

După lansarea cu succes în august 2019 a primei colecții de ochelari pentru bărbați purtată de actorul britanic Luke Evans, noua colecție FW cu proiectul special Medusa Crystal este dedicată în schimb lumii femeilor.

Cele trei modele de ochelari de soare și două modele de ochelari de vedere ale proiectului Medusa Crystal prezintă medalionul iconic Medusa; simbol al mărcii, care este reinventat cu detalii din cristal Swarovski, tâmple mari și o estetică grunge combinată cu tonuri elegante.

Dintre creații, se remarcă modelul rotund cu o paletă de culori de la havana la burgund și modelul rafinat din anii ’90 cu acetat cu rame albe și lentile gri, turcoaz cu lentile degradate albastru închis și negru cu lentile gri.

VERSACE CELEBREAZĂ ADN-UL ȘI PRIVEȘTE LA VIITOR

Îndrăzneț, recunoscut instantaneu, unic. Versace a rămas fidel rădăcinilor sale: o cale care a menținut constant marca în centrul atenției, fără a se nega vreodată pe sine și originile sale.

Echipa Versace este una strânsă, ușor de recunoscut în simbolurile iconice ale mărcii, cum ar fi mitica Medusa sau Greca, precum și în energia creativă care izbucnește din arhiva Versace și oferă stilul inconfundabil de semnătură într-un proiect special. – sau mai bine zis, două.

În timp ce Versace Tribute Special Project se uită înapoi la rădăcinile mărcii, colecția Toamna Iarnă 2018, Clanurile Versace, așteaptă cu nerăbdare viitorul: cincizeci și patru de modele (masculine și feminine) se adună împreună pentru „cea mai lungă” fotografie de modă făcută vreodată pentru o campanie de publicitate. O „fotografie de familie” într-adevăr, care sărbătorește diversitatea și originalitatea mărcii și noua sa cale artistică.

2018 a fost anul Versace, un an special în care rădăcinile puternice ale mărcii au găsit un teren nou și un număr și mai mare de persoane, fără a-și sacrifica vreodată identitatea.

VERSACE TRIBUTE SPECIAL PROJECT

Cele mai iconice înfățișări din glorioasele începuturi ale anilor ’90 au fost selectate chiar de directorul artistic Donatella Versace din bogata moștenire a mărcii. Proiectul special Versace Eyewear aduce înapoi stilurile legendare ale lui Gianni Versace atât pentru adepții zilei, cât și pentru o nouă generație de adepți ai mărcii, cu modele și teme care reînvie simbolurile din arhivă.

Acest lucru poate fi văzut cel mai bine în modelul Tribute, care a jucat un rol principal pe pista de primăvară / vară 2018 și este emblematic pentru casa de modă: ochelari de soare cu ochi de pisică din acetat, a căror caracteristică definitorie este imperdibilul medalion Tribute Gold ton Medusa pe temple, în special conceput pentru această colecție. O serie de tipărituri de arhivă – laitmotivele mărcii – personalizează aspectul: Vogue, Barocco, Trésor de la Mer și Butterfly. Ochelarii de soare sunt în plus ridicați de o paletă variată de culori, care variază de la tonuri clasice la nuanțe transparente: rame negre cu lentile gri, rame albastre cer cu lentile albastre și rame transparente roz cu lentile roz – toate concepute pentru a arăta iconicul imprimeuri la maxim.

PROIECTUL SPECIAL AL ​​CLANURILOR VERSACE

Esența plină de viață și incluziune a proiectului „Clanurile lui Versace” este rezumată cel mai bine de către directorul artistic Donatella Versace: „Nu fac parte doar din echipa mea, ci sunt oamenii cu care lucrez. Clanul Versace îmbrățișează toți membrii familiei mele extinse: de la clienți la modele, fani, fotografi, designeri, prieteni, artiști și toți oamenii care cred că, dacă vrei ca oamenii să asculte, trebuie să ridici capul și să faci tu însuți ai auzit. Include toți cei care cred că moda este un mod de a spune ‘Uită-te la mine, am ceva de spus’ ”.

Acest amestec de energii și diferite coduri de stil este clar vizibil în colecția de ochelari a casei de modă: în modelul de ochelari de soare Visor pentru bărbați care combină stilul de stradă cu noul 3D Medusa, completat cu un finisaj opac, și în ochelarii de soare Medusa Ares Stud acetat cu o cascadă de 143 știfturi aurii în jurul cadrului frontal și al tâmplelor.

Muzica este un alt element vital al proiectului Versace și, prin urmare, celebrul model Biggie se întoarce cu o întorsătură ultramodernă, care încă prezintă detaliul iconic Medusa 3D pe temple, pentru a marca locul în care se întâlnesc Versace și hip-hop.

Un alt model rock ‘n‘roll este Medusa Ares, un cadru îngust, pătrat, de ochi de pisică, inspirat din anii 90 și disponibil într-o selecție de culori, inclusiv albastru, negru, roșu și alb.

VERSACE GRECA STARS: NOUA COLECȚIE EXCLUSIVĂ VERSACE EYEWEAR PENTRU PRIMĂVARA-VARĂ 2016

Cinci stiluri noi care întruchipează puterea mărcii și o campanie publicitară cu frumoasa modelă Gigi Hadid: acestea sunt ingredientele noii colecții de ochelari SS 16 de la Versace.

Puterea și puterea Versace sunt capturate în noile Greca Stars prin 3 rame Sun și 2 cadre optice, toate definite de volume îndrăznețe și detalii de lux: cheia iconică greacă Versace și prețioasele cristale Swarovski conferă colecției o unicitate strălucitoare.

Strâns legată de proiect, noua campanie ADV îl portretizează pe tânărul model californian Gigi Hadid: o vedetă emergentă a podiumurilor și extrem de populară pe rețelele de socializare, ea este noua față aleasă de Donatella Versace pentru a reprezenta brandul.

Adevăratul protagonist al campaniei este ochelarii, în special Greca Stars (VE2171B).

Acest stil solar are un cadru pilot metalic cu o construcție de pod dublu și un set luminos de 296 de cristale Swarovski prețioase aplicate pe față și tâmple. Stilul vine într-o gamă largă de culori, inclusiv argintiu cu lentile oglindă argintii, auriu cu lentile gri degradate, auriu pal cu lentile degradate maro, negru mat / bronz cu lentile gri închis și, în cele din urmă, militar mat cu lentile verde degradate. Această ultimă combinație este cea aleasă pentru a juca în campania publicitară.

Prețiozitatea și strălucirea sunt fil-rouge ale întregii colecții: formele elegante și detaliile cheii grecești aplicate pe o față înfrumusețată cu 70 de cristale Swarovski, definesc toate noile modele care au fost concepute pentru femeile Versace.

Același lucru este valabil și pentru al doilea model Sun, VE2172B. Rama ochiului de pisică are tâmplărie metalică subțire de culoarea aurului pal. Îndrăzneala lui Versace este perfect întruchipată în VE4316B, o formă feminină de sensibilitate cerească, cu un front de fluture și tâmplele metalice subțiri.

Colecția include, de asemenea, două cadre optice. VE3226B, prezentat și în campania ADV, are un front oval sexy și feminin la fel de prețios pe cât poate fi doar marca Versace. Cel de-al doilea model optic, VE1239B, are o față cu ochi de pisică, cu jumătate de jantă, din metal, decorată și cu cheia greacă iconică și 70 de cristale Swarovski.

Te așteptăm în opticile VISION LINE pentru a

descoperii ultima colecție de la VERSACE EYEWEAR!